Bryllupskort til søde mennesker <3

Hold da op hvor er det længe siden jeg har fået skrevet herinde... Jeg har ikke fået lavet så meget krea på det sidste, men nu var der en lejlighed til det! Nogle søde venner skal giftes i morgen, så jeg måtte jo lige kreere et lille kort! Selve det naturfarvede kort med tilhørende kuvert er fra cc hobby ligesom det lyserøde karton. Det turkise og det stribede karton er fra Panduro. Stemplet som er øverst på hjertet er en del af et gummi stempel sæt og jeg ved desværre ikke hvor er fra - jeg har fået det af min dejlige storesøster, som er rigtig dygtig til at lave kort (de er meget finere end mine ;-) jeg har for første gang nogen sinde forsøgt mig med at lave de der flossede kanter (som nok hedder et eller andet fancy i scrapbookverdenen) og det er også første gang jeg forsøger med noget distress ink, men jeg ved ikke helt om jeg gør det rigtigt..?! Sjovt er det i hvert fald at lave kort, så det vil jeg nok gøre lidt mere i den nærmeste tid :-) tak fordi du læste med!

Lene O. Hansen –   – (03 juli, 2012 22:17)  

Dine er da meget finere... Og vent til du ser hvad jeg har til dig.. Har været på tilbudsjagt... Du kan godt glæde dig.. ;)

Send en kommentar

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP