Man tager en æske

I lørdags var vi inviteret til spisning hos min mands søde kusine, så jeg synes lige jeg ville lave en lille gave til hende :-) Jeg fandt en lille trææske som jeg engang har købt i Søstrene Grenes og tænkte at den kunne blive fin hvis den blev betrukket med det fine nye papir som jeg købte hos Plint i Købmagergade. Papiret er sat på med almindelig hobbylim og derefter har hele æsken fået en gang GOlak gulvlak så den kan holde til lidt af hvert. Båndene er nogle små rester jeg havde liggende og den hæklede blomst fandt jeg opskriften på her : http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=5771.25
Jeg har så bare valgt at sætte lidt lilla filt og en knap i midten. Æsken blev til sidst fyldt med lækker chookolade - mums..! Så kan den jo altid bruges som smykkeskrin eller lignende bagefter :-D Gaven bragte lykke, så jeg vil helt sikkert lave flere hyggelige DIY gaver..!

Send en kommentar

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP