Smykker

Så fik jeg endelig tid til at poste nogle billeder af mine smykker :-) alle smykkerne er til salg, så spørg gerne til priser og materialer! Generelt kan jeg sige at ALLE ørekroge er lavet af sterling sølv og forgyldt sterlingsølv! Jeg har selv designet de viste smykker, men laver også gerne smykker på bestilling :-)

Abigatzy  – (02 februar, 2012 10:18)  

Hej pus... sikke en dejlig side:P du har godt nok fået lavet en masse smukke ting!
Love ya
Knuz Sandra Rasmussen

petit moineau  – (16 februar, 2012 08:36)  

Hej søde ven :-) tak for din dejlige kommentar..! Det er en rigtig fin side du har også - jeg vidste slet ikke du også har en blog... Håber i har det godt :-)
Knus, Sandra

Send en kommentar

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP